Tak takhle by odpovídal mistr:

 
     

01.

Na jednoho a toho samého hráče lze zaútočit maximálně pětkrát během 24 hodin, a pokud zaútočíš vícekrát, považuje se to za porušení Pravidel hry.

 
 

LEŽ

V Pravidlech hry je za kalendářní den (00:00 až 23:59) a nikoliv za 24 hodin. A protože 24 hodin lze počítat klidně od 19:00 dnes do 19:00 zítra, lze 5x na hráče zaútočit dnes a po půlnoci zase 5x. Dohromady tedy klidně maximálně 10x za 24 hodin.

 

02.

Pokud si vezmeš dovolenou, nemůže být kratší jak 2 dny a delší jak 31 dnů.

 
 

LEŽ

V Pravidelech hry je, že pokud se skrýváš, nemůžeš být napaden (min. 2 Dny, max. 30 Dny). Nikoli tedy 31 dnů.

 

03.

Bojovat s hráčem mimo stanovený rozsah BH lze, když víš jak na to.

 
 

PRAVDA

Ano, lze to v Domě bolesti a ve válkách.

 

04.

Pokud má nepřítel velký stat síla a já mu chci zabránit, aby mi tak způsoboval velké poškození v kole, musím zvednout svoji obranu.

 
 

LEŽ

Proti statu Síla stojí stat Výdrž, ale většina hráčů bude stále tvrdit obrana. Přitom se stačí podívat na modifikátory těchto statů. Síla přidává velikost tvého poškození a výdrž ubírá velikost poškození, které ti způsobuje nepřítel. Takže pokud chceš nepříteli snížit velikost jeho poškozování, zvyš si svoji výdrž.

 

05.

Building je, když hráč využívá chyby ve hře pro vlastní prospěch, včetně dlouhých a širokých charakteristik.

 
 

LEŽ

Building se dává za urážlivé a vulgární nicky i za urážlivé, či jinak nevhodné texty a obrázky v popisu postavy (charakteristice).

 

06.

Pokud nepoužíváš žádné aktivní vlohy, není třeba zvyšovat kouzlo osobnosti.

 
 

PRAVDA i LEŽ

Problematická a těžká otázka. Důvodem je, že Kouzlo osobnosti je dobré zvyšovat, pokud nepřítel používá hodně aktivních vloh. Což je málo pravděpodobné, protože pasivní vlohy jsou celkově lepší než aktivní, které se navíc spouštějí v závislosti na velikosti kouzla osobnosti. Pokud aktivní vlohy nepřítel nepoužívá, je zvyšování kouzla osobnosti zbytečné.

 

07.

Symbol aktivní vlohy je meč a symbol pasivní vlohy štít.

 
 

PRAVDA

Celkem jednoduchá oddychová a relaxační otázka. Stačí se podívat na fórum či do vloh.

 

08.

Pasivní vloha se v boji používá pokaždé a automaticky v každém kole na rozdíl od aktivní vlohy, o jejímž použití rozhoduje, jak velký máš příslušný modifikátor a je aktivní jen pár kol boje.

 
 

PRAVDA

Co k tomu dodávat či vysvětlovat. Samozřejmě, že je to pravda.

 

09.

Vloha, která přidává +12 základního modifikátoru je lepší než ta, která přidává +12 bonusového modifikátoru.

 
 

PRAVDA

Jasně, že pravda. Je to proto, že bonusový modifikátor se ještě dále přepočítává podle statů. Základní modifikátor nikoliv, ten se započítává přímo svojí plnou hodnotou. Takže výsledné celkové poškození je větší, když si vyberete místo +12 BM, raději +12 ZM.

 

10.

Zeď ve skrýši přidává na své nejvyšší úrovni hráči + 15 bonusového poškození.

 
 

LEŽ

Matoucí chyták. Když ses nepodíval do své skrýše pod obrázek a nepřečetl sis to tam, tak jsi tady pohořel. Zeď (na úrovni 6) snižuje soupeřovo bonusové poškození o -15, když na Tebe zaútočí. Takže nepřidává poškození!

 

11.

Každý rituál, který vyvolá kouzelník, trvá 12 minut.

 
 

LEŽ

To byla lež jak věž. Co k tomu dodat. Kdo někdy sledoval rituál, tak ví, že rituál trvá pokaždé 10 minut.

 

12.

Všechny hráčské aktivity (lov, hřbitov) budou automaticky ukončeny, přerušeny a zablokovány 5 minut před vyhlášením války.

 
 

LEŽ

Tak tohle byla bouda jak hrom a jen pozorný hráč vycítil rozdíl. Samozřejmě, že je to lež, protože není pravda, že se tak stane před vyhlášením války, ale před započetím války. Když vyhlašujeme válku, válka může být klidně až za 8 hodin (přesně 7:55).

 

13.

Stat šikovnost snižuje nepříteli šanci na zásah.

 
 

LEŽ

Velice jednoduchá věc pro začátečníky. Stačí přejet myší přes velikost statu Šikovnost a znáte odpověď. Správná odpověď byla, že stat Šikovnost zvyšuje tvoji šanci na zásah.

 

14.

Pečeť se dá získat rituálem nebo ve válce.

 
 

PRAVDA

No jasně, že to byla pravda. A jak jinak bys je ještě chtěli získávat, co?! :-)))

 

15.

Velikost pokladnice se vypočítá tak, že svoji obranu vynásobíš 1.200 krát.

 
 

LEŽ

Kdo kdy měl pokladnici a nebo sleduje kolik mu může ochránit jeho zlata tak ví, že je to 1.200 x jeho level a ne krát obrana.

 

16.

V každém klanu může být minimálně 1 hráč a maximálně až 48 hráčů.

 
 

PRAVDA

Malý chyták, ale snad jsi znal správnou odpověď. V klanu může být minimálně 1 člen a maximálně 48. Jen pro války jsou potřeba 3 hráči v klanu.

 

17.

Jedinými možnostmi, jak s pomocí ovladačů Bitefightu komunikovat v klanu mezi sebou, jsou emaily jednotlivým hráčům, klanový email a klanové zprávy.

 
 

LEŽ

V klanu je samozřejmě ještě jedna možnost jak komunikovat mezi sebou. Je to klanový chat. Díky němu se nemusí čekat, když posíláš víc jak 5 zpráv za 5 minut (což je bráno jako spam a blokováno).

 

18.

Na hřbitově lze pracovat maximálně 8 hodin denně.

 
 

LEŽ

Chyták, na který jsi mi snad neskočil. Jasně, že na hřbitově lze makat po 8 hodinách klidně 24 hodin denně.

 

19.

Dva klany na jednom serveru nemohou mít stejnou vlajku.

 
 

LEŽ

Dva klany mohou mít klidně stejnou vlajku. Vlajky se vyvolávají rituálem nebo se získávají ve válce. Co do druhů jejich celkem 10, co do množství klidně je může mít každý klan serveru a navíc stejné.

 

20.

Monstra v jeskyni, na která tam narazíš, jsou odrazem skutečných hráčů hrajících BF.

 
 

LEŽ

Řekl bych brnkačka a pro tebe oddychovka. Kdysi tomu tak bylo, a monstra v jeskyni byla skutečně odrazem skutečných hráčů na serveru. Po velkém updatu to ale už tak není. Monstra jsou generována automaticky PC.

 

21.

Lovit v jeskyni se dá ve třech stupních obtížnosti – lehký / střední / velmi těžký.

 
 

LEŽ

Proč mi někdo neudělá radost a neudělá chybu? No nic, asi příště. Samozřejmě, že správně je lehký / střední / těžký. Vypadáto, že si dáváš těžký každý den. :-)))

 

22.

Mít dva sousední aspekty na nejvyšší úrovni nelze.

 
 

PRAVDA

A tohle je pravda pravdoucí. Nejvyšší úroveň aspektu znamená mít u něj víc, jak 5.000 bodů. Jenže všechny aspekty dohromady dělají maximálně 8.000 bodů.

 

23.

Během 24 hodin lze získat v hospodě maximálně 10 úkolů.

 
 

PRAVDA

Tohle je  podobný chyták jako u prvního bodu. Protože 24 hodin lze počítat klidně od 16:00 dnes do 16:00 zítra, lze udělat 5 úkolů dnes a po půlnoci dalších 5 úkolů. Dohromady tedy klidně 10 úkolů za 24 hodin.

 

24.

Pokud máš Pána stínů, můžeš denně lovit o 4 hodiny déle.

 
 

LEŽ

Blbost do nebe volající a snad jsi na tento nesmysl neskočil. Výhody z pána stínů jsou žádné reklamy, jednodenní plat, dvojnásobná frekvence obnovy akčních bodů, maximální počet akčních bodů zvýšen +50%, statistiky lovu, vylepšené hledání protivníka, individuální profilové obrázky, jeden 100% léčivý elixír a 5 dalších složek pro systém zpráv.

 

25.

Voodooshop je dobrý pouze k nákupu Ďábelských kamenů a Pána stínů.

 
 

LEŽ

No samozřejmě že ne. Po updatu se tam dá koupit i Kámen proměny.

 

26.

GO povoluje výměnu herních účtů mezi dvěma hráči.

 
 

LEŽ

Výměnu ověřuje a povoluje SGO. Nikoli GO jako kdysi.

 

27.

Rozsah, v jakém lze lovit nepřítele, se řídí BH hráče. Konkrétně 15% pod a 25% nad BH lovce. Toto pravidlo neplatí v Domě bolesti.

 
 

LEŽ

Když sis nebyl jist, měl sis to najít v Pravidlech. Správně to je dolů -20% z tvé bojové hodnoty a nahoru +25% z tvé bojové hodnoty. Nejspíš ale v boji stále vyhráváš.

 

28.

Totem se dá získat jedině z hráče, který nemá Pána stínů, nemá ban, nemá kameny a více jak 100 dnů nehraje. Totem nelze na trhu koupit ani prodat.

 
 

PRAVDA

Co víc k tomu dodávat. Totem je pozůstatek kdysi aktivního hráče. Jedinou výjimkou je, pokud hráč má Pána stínů, kameny nebo ban, totem z něj nevypadne a jeho účet nebude smazán. Já bych tu byl asi navždy. :-))

 

29.

Pokud hraji z více IP adres, jsem podle Pravidel hry povinen na to upozornit ve svém popisu.

 
 

LEŽ

Hrubá chyba, základní neznalost Pravidel a častý důvod proč hráči dostávají ban. Sdílení účtů je zakázáno!! Za jeden účet smí hrát pouze jeden uživatel na jednom herním serveru. Pokud jeden počítač /IP adresu/ sdílí více hráčů, mají Povinnost toto ohlásit svému GO. Pakliže tak neučiní, účty budou zablokovány bez varování. Zastupování herní postavy jiným hráčem je zcela zakázáno a bude posuzováno jako multiusing. Výjimku nemůže udělit ani Game Operátor daného serveru. Pokud se připojuješ ze školy, internet caffe, herny nebo jiné veřejné sítě, je nutné, abys to mohl dokázat. Využívání proxy serverů a jiných nástrojů pro změnu IP adres je přísně zakázáno.

 

30.

Neexistuje ani jedno vybavení, které by trvale přidávalo pouze a jen Výdrž.

 
 

PRAVDA

Kdo poctivě hledal, zjistil, že toto je pravda pravdoucí. Ani jedno vybavení, kromě elixíru výdrže, nepřidává pouze bonus výdrž. Elixír jej přidává pouze dočasně.