Oblast změny

 ELIXÍRY

Cíl změny

Rozšíření elixírů o Elixír adrenalinu

Stávající stav

Běžně dostupné elixíry neumožňují zásadním způsobem změnit průběh boje. Ty lepší jsou dostupné jedině za kameny a tedy ne pro všechny.

Popis změny

Hře by možná prospělo přidání elixíru, který by na určenou dobu náhodně zvedl nebo naopak snížil hráči jeho bojovou hodnotu a tím mu umožnil zabojovat si proti vice soupeřům. Říkejme mu třeba Elixír adrenalínu. Tento elixír by ale nebyl běžně k dostání u obchodníka, ale např. ve Voodooshopu. A aby byla zdůrazněna jeho vzácnost, o jeho prodeji, resp. účinnosti, by rozhodoval random (stejně jako to je u studny v Příběhu). Až po nákupu zjistíte, co jste si vlastně od šejdířky koupili - obyčejnou vodu (nebo třeba slabý léčivý elixír) nebo to bude skutečný elixír adrenalinu, který náhodně sníží nebo zvýší BH. A aby to nebylo tak jednoduché a všichni okamžitě nenakupovali jak o závod, musela by jeho cena být tvrdá. Například by se platilo snížením kořisti či naloveného zlata (obdobně jako to je u změny jména).

Pro

Zavedení by přineslo větší riskování a zábavu spolu s rozšířením okruhu možných soupeřů. Navíc, pokud si takový elixír někdy schováte a kasička vám uteče z dosahu, snadno ji překvapíte nečekaným útokem. Nebo proč se nevypravit zalovit si na vyšší příčky HS a pak jim zdrhnout z jejich dosahu.

Proti

Hráči by možná nebyli ochotni riskovat svoji kořist či pozici v naloveném zlatě, za větší počet soupeřů. Z hlediska zájmu o tuto změnu by bylo důležité právě nastavení randomu nákupu pravého elixíru a jeho ceny.