Oblast změny

 NOVÉ POSTAVY

Cíl změny

Přidání zloděje a strážníka do hry

Stávající stav

Ve hře, kromě studny, lucerny a obránce, není žádný jiný prvek, který by zábavnou formou zasáhl jako náhoda do hry.

Popis změny

Ve hře by měly existovat postavy Zloděj a Stráž. Byly by ovládány randomem. Zloděj by se vyskytoval v Příběhu a Stráž při normálním lovu. Pokud byste na ně narazili, znamenalo by to pro vás ztrátu něčeho (např. kořisti, zlata nebo neaktivního vybavení). Prakticky by to vypadalo tak, že byste dělali Příběh a najednou se objeví obrázek zloděje a hláška, že díky své nepozornosti jste byli okradeni. Nebo při lovu si vyberete hráče, zaútočíte na něj, a přijde vám hláška, že váš útok se nezdařil, protože vás chytla stráž a zaplatili jste pokutu (neúspěšný útok by se nepočítal mezi maximum útoků denně).

Varianta je, že pokud by se vám podařilo přelstít zloděje nebo se vyhnout stráži (přišla by hláška - přelstili jste zloděje, okradli jste stráž), mohli byste získat daleko větší odměnu.

Pro

Větší napínavost a zábava u hry.

Proti

Kdo nechce riskovat, bude proti. Zvláště, pokud se bude výrazně zasahovat do zisků.