Mana je časově omezený bonus, který můžeš ukrást protivníkovi opačné rasy pro Lovu, ale pouze v případě, že poražený má alespoň jeden bojový stat (tzn.  včetně všech bonusů z Vloh, vybavení, Aspektů, koulí, atd.) minimálně o 4 body lepší než ty. Pokud tomu tak je, potom máš šanci si odnést i z boje Manu neboli část vnitřní síly soupeře. Tato Mana bude ze soupeřova bojového statu, kde je mezi jeho a tvým statem největší rozdíl (odstup), a bude mít hodnotu 25 % tohoto rozdílu bojového statu. Efekt Many pak trvá 20 minut a zobrazuje se dole ve zprávě z boje. 

 
     
   
     
 

Many, které máš momentálně u sebe, se ti zobrazují jako aktivní efekt nad tvými předměty. Man můžeš mít u sebe maximálně 5. Pokud získáš další, jedna z nich bude smazaná a nahrazena novou.

 
     
   
     
 

Příklad:

Velikost many se vypočítá takto:

 
  Vyhledá se největší rozdíl mezi shodnými bojovými staty soupeřů a 25 % z tohoto rozdílu bude připsáno jako mana tohoto statu.  
 

Tvoje staty - Síla 300, Obrana 350, Šikovnost 400, Výdrž 475, Kouzlo osobnosti 5

Jeho staty - Síla 450, Obrana 400, Šikovnost 385, Výdrž 378, Kouzlo osobnosti 5

Největší rozdíl je mezi staty síly - 150.

25 % ze 150 = 37,5 -> 38 
Výsledek: vítěz obdrží Manu síly +38 

 
     
   
  Síla   Obrana     Šikovnost    Výdrž   Kouzlo osobnosti  
     
 

Lov opačné rasy sám o sobě není až tak výnosný, pokud hráči umí BF hrát a nenechají se oškubat. Zisk Many z Lovu, ale dělá hru zajímavější a celkově vylepšuje tvoje statistiky, byť jen dočasně. A toho se dá právě využít v boji proti silnějším soupeřům. Stačí, když si, než se vypravíš na siláka, nasbíráš několik man od slabších hráčů a potom siláka snadno porazíš. Navíc existuje Vloha Zloděj many, která zdvojnásobuje získanou Manu. Kdo umí, ten umí.

 
     
 

Many jsou především využívané u malých levelů. S příchodem magických koulí, ale jejich význam trochu poklesl. Koule totiž výrazněji a komplexněji zvyšují rozdíly mezi staty.