Bitefight je počítačová hra. Tudíž jí někdo musel napsat a vymyslet pro ni zákonitosti a pravidla, podle kterých se bude řídit. A to nejen, kolik bude stát vybavení nebo skrýš či hradní sídlo, ale i jakými pravidly se bude řídit množství zkušenostních bodů pro zvýšení levelu, na čem bude závislá mzda na hřbitově, jakými pravidly se bude řídit obnova energie či její maximum. Proto se některé věci ve hře dají jednoduše spočítat a my ti zde nabídneme několik takových vzorečků. |
||
1. Bojová hodnota (BH) |
||
BH = LEVEL x 4 + VLOHY x 12 + STATY LEVEL = tvůj současný level VLOHY = počet vloh, které máš koupeny STATY = pouze počet neupravených statů výbavou, aspekty, koulemi, atd. |
||
Příklad: Tvůj level je 18, máš koupeno 7 vloh, Sílu máš 30, Obranu 35, Šikovnost 43, Výdrž 31, Kouzlo osobnosti 5 tvoje BH = (18 x 4) + (7 x 12) + (30 + 35 + 43 + 31 + 5) tvoje BH = 300 |
||
2. Rozsah neboli dosah útočení na hráče |
||
Na které hráče můžeš útočit, se řídí podle tvé a soupeřovy bojové hodnoty (BH). spodní hranice, kam až můžeš lovit = tvoje BH - 20 % tvé BH horní hranice, kam až můžeš lovit = tvoje BH + 25 % tvé BH Pokud nezvládáš trojčlenku nebo se ti nechce počítat se vzorečkem, použij kalkulátor na fóru (kalkulačka). |
||
Příklad: Tvůj level je 18, máš koupeno 7 vloh, Sílu máš 30, Obranu 35, Šikovnost 43, Výdrž 31, Kouzlo osobnosti 5, tudíž tvoje BH je 300 20 % z tvé BH = 60 25 % z tvé BH = 75 spodní hranice, kam můžeš lovit = 300 - 60 horní hranice, kam můžeš lovit = 300 + 75 Tudíž můžeš lovit protivníky, kteří mají BH od 240 do 275. POZOR! Tento vzorec neplatí pro Dům bolesti! Tam můžeš ulovit kohokoli. |
||
3. Cena jednoho statu |
||
(aktuální STAT - 4) ^ 2,4 ^ je mocnění (takže 3 ^ 2 = 3 * 3 = 9). Když neumíš mocniny nebo se ti nechce počítat se vzorečkem, použij kalkulátor na fóru (kalkulačka). Ale pozor! Do políčka musíš zadat ne tvůj aktuální stat, ale ten, na který postupuješ. Kalkulačka je ale pouze do statu 500. |
||
Příklad: Máš Sílu 30, Obranu 35, Šikovnost 43, Výdrž 31, Kouzlo osobnosti 5 Síla, cena zvýšení z 30 na 31 = (30 - 4) ^ 2,4 = 2.488 Obrana, cena zvýšení z 35 na 36 = (35 - 4) ^ 2,4 = 3.975 Šikovnost, cena zvýšení ze 43 na 44 = (43 - 4) ^ 2,4 = 6.584 Výdrž, cena zvýšení z 31 na 32 = (31 - 4) ^ 2,4 = 2.724 Kouzlo osobnosti, cena zvýšení z 5 na 6 = (5 - 4) ^ 2,4 = 1 |
||
4. Cena každého dalšího bodu pro nákup nové Vlohy |
||
100 x (počet zakoupených BODŮ^ 2,5) ^ je mocnění (takže 3 ^ 2 = 3 * 3 = 9). Když neumíš mocniny nebo se ti nechce počítat se vzorečkem, použij některý kalkulátor na internetu (kalkulačka). |
||
Příklad: Tvůj level je 18, máš koupeno 7 bodů Cena dalšího sedmého bodu pro nákup vlohy = 100 x (7 ^ 2,5) = 12.964 |
||
5. Obnova životní energie za hodinu |
||
2000 + (125 x VÝDRŽ) VÝDRŽ ve vzorečku se počítá včetně všech bonusů (z výbavy, vloh, aspektů, totemů, many, koulí, atd.) |
||
Příklad: Máš Výdrž 31, vybavení ti přidává + 20 k Výdrži, za 2. stupeň Aspektu Chaos máš dalších + 25 k Výdrži, jeden Totem + 6 k Výdrži, Koule + 15 k Výdrži a Mana od nepřítele + 3 k Výdrži = celkem 100 Obnova životní energie za hodinu = 2000 + (125 x 100) = 14.500 |
||
6. Maximální životní energie |
||
20000 + (300 x OBRANA) OBRANA ve vzorečku se počítá včetně všech bonusů (z výbavy, vloh, aspektů, totemů, many, koulí, atd.) |
||
Příklad: Máš Obranu 35, vybavení ti přidává + 20 k Výdrži, za 2. stupeň Aspektu Chaos máš dalších + 25 k Výdrži, jeden Totem + 6 k Výdrži, Koule + 15 k Výdrži a Mana od nepřítele + 3 k Výdrži = celkem 104 Tvoje maximální životní energie = 20000 + (300 x 104) = 51.200 |
||
7. Základní hodinová mzda na Hřbitově |
||
tvůj LEVEL x 50 Navíc k základní mzdě dostáváš hodinový bonus podle velikosti svého statu Síla a svého Levelu. |
||
Příklad: Tvůj level je 18, potom tvá základní hodinová mzda = 18 x 50 = 900 |
||
8. Pokladnice |
||
Obyčejná pokladnice = tvůj LEVEL x 1200 Královská pokladnice = tvůj LEVEL x 4800 Pokladnice nemáš automaticky! Kupují se za Ďábelské kameny. |
||
Příklad: Tvůj level je 18, potom tvá základní pokladnice = 18 x 1200 = 21.600 Tvůj level je 18, potom tvá královská pokladnice = 18 x 4800 = 86.400 |
||
9. Celkové zkušenostní body pro level (hranice) |
||
celková suma ZB: 5 x (LEVEL^ 2 + div (LEVEL : 5)) ^ je mocnění (takže 3 ^ 2 = 3 * 3 = 9). div znamená, že až závorku vydělíš, vezmeš pouze celé nezaokrouhlené číslo. Když neumíš mocniny nebo se ti nechce počítat se vzorečkem, použij kalkulátor na fóru (kalkulačka). |
||
Příklad 1: Tvůj level je 18 suma ZB = 5 x (18^2 + div (18 : 5)) = 5 (324 + 3) = 5 x 327 = 1.635 Horní hranice zkušenostních bodů pro level 18 je tedy 1.635.
Příklad 2: Tvůj level 97 suma ZB = 5 x (97^2 + div (97: 5)) = 5 (9409+ 19) = 5 x 9428 = 47.140 Horní hranice zkušenostních bodů pro level 18 je tedy 47.140. |
||
10. Zkušenostní body potřebné pro dosažení dalšího levelu |
||
potřeba ZB = 5 x (((2 x LEVEL) - 1) + div (LEVEL : 5) - div ((LEVEL-1) : 5)) ^ je mocnění (takže 3 ^ 2 = 3 * 3 = 9). div znamená, že až závorku vydělíš, vezmeš pouze celé nezaokrouhlené číslo. Když neumíš mocniny nebo se ti nechce počítat se vzorečkem, použij kalkulátor na fóru (kalkulačka). |
||
Příklad 1: Tvůj level je 17 a chceš na level 18. potřeba ZB = 5 x (((2 x 17) - 1) + div (17 : 5) - div ((17 - 1) : 5)) potřeba ZB = 5 x ((33) + 3 - 3) = 165 Budeš tedy potřebovat 165 ZB, abys přešel z levelu 17 na level 18.
Příklad 2: Tvůj level 96 a chceš na level 97. potřeba ZB = 5 x (((2 x 96) - 1) + div (96 : 5) - div ((96 - 1) : 5)) potřeba ZB = 5 x ((191) + 19 - 19) = 955 Budeš tedy potřebovat 955 ZB, abys přešel z levelu 96 na level 97. |