Teď něco k získávání a přesouvání bodů Jak už víš, přesouvání bodů probíhá podle toho, jak se budeš rozhodovat a volit v Příběhu, do kterého vstoupíš v Hospodě. Každá volba (hláška) v Příběhu tak bude mít vliv na tvé Aspekty, zdraví nebo poškození. Bude jen na tobě, jak rychle a na které budeš klikat, protože cesta k aktivaci Aspektů může být krátká, ale i zdlouhavá. Spuštění Příběhu tě bude stát 3 AB a můžeš za ně splnit 40 situací. Po splnění 40 situací se Příběh přeruší a zeptá se tě, jestli chceš "Pokračovat (3AB)" nebo "Dokončit příběh". |
||||||||||
Pokud zvolíš "Pokračovat", zaplatíš opět 3 AB a čeká tě dalších 40 situací. Pokud zvolíš "Dokončit", Příběh se ukončí a můžeš opět normálně aktivně hrát a lovit. Mimo to máš kdykoliv možnost Příběh manuálně ukončit kliknutím na "Ukončit příběh" v pravém horním rohu nad obrázkem. Při plnění Příběhu není možné dělat žádnou další aktivní činnost (tzn. lovit démony, lovit lidi, útočit na opačnou rasu, útočit v domě bolesti, pracovat na hřbitově), ale pasivní činnosti omezeny nejsou (tzn. nákup vybavení - na trhu i u obchodníka, aktivace předmětů/elixírů, trénovat, kupovat talenty a je možné jít i do kostela). Příběh můžeš plnit, dokud ti neklesne energie na nulu (tomu můžeš ale zabránit vypitím elixíru či léčením v kostele), nebo nezačne klanová válka, nebo nesplníš všech 40 situací. |
||||||||||
Princip přesouvání bodů: |
||||||||||
Pokud získáš svojí volbou (kliknutím na hlášku) v Příběhu možnost zvýšení konkrétního Aspektu (např. Řád), získáš pro tento konkrétní Aspekt 3 body a zároveň i po 1 bodu pro Aspekty sousedící s tímto Aspektem (Vědomosti a Původ). A protože bodů v Aspektech smí být dohromady pouze 8.000, a ty jsi zvedl teď Aspekty dohromady o 5 bodů (1+3+1), random ti odečte u Aspektu (Chaos), který je protilehlý tvému konkrétnímu Aspektu (Řád), 5 bodů. |
||||||||||
Pokud získáš svojí volbou v Příběhu možnost dvojnásobného zvýšení konkrétního Aspektu (např. Vědomosti), získáš pro tento konkrétní Aspekt 6 bodů a zároveň i po 2 bodech pro Aspekty sousedící s tímto Aspektem (Člověk a Řád). A protože bodů v Aspektech smí být dohromady pouze 8.000, a ty jsi zvedl teď Aspekty dohromady o 10 bodů (2+6+2), random ti odečte u Aspektu (Zničení), který je protilehlý tvému konkrétnímu Aspektu (Vědomosti), 10 bodů. |
||||||||||
Podmínka správného fungování přesouvání bodů je, že Aspekt, který bude random snižovat, musí požadované body mít. Pokud je nemá, nedojde ke zvýšení Aspektu konkrétního ani jeho sousedních Aspektů. Prostě není z čeho odečítat. Kde nic není, ani smrt nebere. Dole máte příklad - Aspekt Řád prozatím nejde zvýšit, protože protilehlý Aspekt Chaos má jen dva body. Pokud do Chaosu přidáte ještě 3 body (dohromady jich bude 5), půjde jednou zvednout Řád. |
||||||||||
A teď už si jen zbývá říci, který Aspekt jaká volba (hláška) v Příběhu ovlivňuje ..... |