Co znamenají různé barvy u hráčů v klanu nebo v seznamu přátel?

 
 

Barva u času nebo u hráče značí, jak hráč nebyl dlouho aktivní a nevykonal žádnou aktivitu při hře (například, boj, zprávu, prohlížení, atd.). Je to odstupňované po 5 minutách. 

Světle zelená - hráč hraje a aktivně něco provádí

Tmavě zelená - hráč 5 minut nehraje a aktivně nic neprovádí

Světle žlutá  - hráč 10 minut nehraje a aktivně nic neprovádí

Tmavě žlutá - hráč 15 minut nehraje a aktivně nic neprovádí

Červená - hráč 20 minut nehraje a aktivně nic neprovádí

 

A pak je tu ještě MODRÁ barva

(b) - znamená BAN

(d) - znamená dovolená

1.325.145 - modrá kořist znamená, že hráč přišel o kořist změnou svého jména

 

 
     

K čemu je kořist - maso (kg)/ krev (litry)?

 
 

Kromě zlata lze získat ve hře i kořit. Je to další sledovaná položka v Highscore. Kořistí u vlků je maso protivníka, u upírů krev protivníka. Hráči si tak mohou vybrat, jestli chtějí hrát na kořist nebo na zlato. Lze to samozřejmě kombinovat a měnit. 

Kořist můžeš získat podobně jako zlato - lovem lidí nebo nepřátel, plněním úkolů v Hospodě či bojem v Domě bolesti.

 

 
     

Kde nebo jak hledat soupeře?  

 
 

Pokud si chceš zabojovat se skutečným soupeřem a nejen počítačem vytvořenou imitací, staší si vybrat jen způsob lovu - buď vyhledání jiného hráče automatem, nebo sám si protivníka vyhledáš podle Highscore či ve své statistice útoků. Útočit můžeš ale pouze v povoleném rozsahu své bojové hodnoty (-20 % BH až +25 % BH) a maximálně 5x na jednoho a toho samého hráče. Víc by ti hra neměla dovolit. Po útoku má soupeř hodinu klid a nikdo na něj nemůže zaútočit. V Domě bolesti, kde ti hráče vyhledává také automat, toto pravidlo neplatí, a na jednoho stejného hráče můžeš klidně zaútočit každou hodinu.

Zpravidla platí, že u koho najdeš víc zlata, je dobré útok za hodinu opakovat.

 

 
     

Investovat vice do statů nebo do výzbroje?  

 
 

Záleží jen na tobě. Pokud začínáš, je to jedno. Rozhodně nákup vybavení je třeba plánovat dopředu a nekupovat všechno, co se ti nabízí. Jednak Obchodník vždycky nabízí i vybavení pro vyšší level než máš a jednak všechno vybavení je k vidění na fóru, takže si klidně můžeš naplánovat, až k jakému vybavení chceš dojít a jak rozumně utrácet. Až trochu pronikneš do hry a pochopíš, jak fungují modifikátory, budeš přesně vyvažovat mezi nákupem statů, vybavením, ale i v vlohami, koulemi apod. Je jen jediná dobrá rada, kupuj a vybavuj se podle tvých soupeřů, abys nad nimi vyhrával.

 
     

K čemu je dobrý stat Kouzlo osobnosti, když ho nikdo nezvyšuje?

 
 

Hodně hráčů si myslí, že stat Kouzlo osobnosti je k ničemu, ale nic o něm neví a jen papouškují, co říkají jiní. Kouzlo osobnosti ale ovlivňuje aktivní Vlohy hráče a současně jeho soupeře. Tudíž pokud soupeř používá hodně aktivních Vloh, Kouzlem osobnosti mu výrazně snížíš pravděpodobnost je v boji aktivovat. Takže vždy musíš vědět, jaké soupeři používají Vlohy, a podle toho se zařídit.

 
     

Jaké mám zvyšovat schopnosti (staty)?

 
 

Na to neexistuje jednoznačná odpověď. Staty mají svoji váhu a funkci na každém levelu a záleží jen na tvých protivnících, jak jsou na tom oni. Spíš by to mělo být rovnoměrné v kombinaci s ostatními bonusy ve hře (Aspekty, Vlohami, Koulemi, Manou, Totemy). Jsou hráči, kteří ti budou tvrdit, že nejlepší je mít jeden stat na max a ostatní na základu. To ale není pravda. Alespoň dlouhou dobu ne. Pokud bude mít třeba hráč na max Šikovnost, bude předlouho prohrávat s hráči, kteří budou mít velký modifikátor poškození. Dají sice méně úderů ale větších. Kdežto on se sice častěji trefí, ale bude jen šimrat. Je to odzkoušeno, víme, o čem mluvíme. Ale protože je hra dobře vyvážená, tato situace se po dlouhé době změní, protože hráč nebude tak rychle postupovat se svojí BH a tudíž bude mít slabší a slabší soupeře. Je to na tobě. Rozhodně to není geniální řešení a je proti tomu snadná obrana.

 

 

Důležité je vědět jedno, že staty především rozhodují o tvých a soupeřových bonusových modifikátorech. To je podstatné a podle toho se řídit a podle toho je zvyšovat či upravovat.

Je ještě jiná taktika, jak rozdělovat zlato mezi staty. Dělej to tak, abys mohl kdykoliv utratit naspořenou částku. To znamená některé staty záměrně nechávat na nižší úrovni, protože málo stojí. Pokud by ti totiž hrozilo, že ti všechno seberou, když zrovna na něco šetříš, prostě úspory vrazíš do malého statu a nepřítel utře nos. Tuto taktiku je výhodné kombinovat s pokladnicí, s domluvou mezi hráči, atd...

 
     

Jak to, že mě okrádají, když mám pokladnici? 

 
 

Obyčejná pokladnice ti chrání jen část zlata (1.200 x level) a Královská (4.800 x level). To, co máš nad, to ti mohou sebrat. Tedy jen 0-10% podle toho, zda útočíš na silnějšího nebo slabšího. Pokladnice se dají koupit jedině za Ďábelské kameny.

 

 
     

Na hřbitově mě napadl soupeř. Jak je to možné?  

 
 

Během práce na Hřbitově na tebe může nepřítel kdykoli zaútočit. Je to povoleno. Pokud by tě ale chtěl najít pomocí automatického vyhledávání, během práce na Hřbitově, tak tě nenajde. Může si tě ale vyhledat podle jména. Takže i při práci na Hřbitově může na tebe nepřítel klidně zaútočit a je třeba s tím počítat hlavně před koncem práce.

 
     

Co jsou to svázané duše u vybavení?

 
 

Svázaná duše souvisí s vybavením koupeným na tržišti. Vybavení koupené na tržišti tak nejde na tržišti znovu prodat a musíš je prodat za minimální cenu jedině obchodníkovi. Pokud je u vybavení napsáno - svázaných duší 0, vše je v pořádku a můžeš vybavení prodat na tržišti. Pokud je ale u věci napsáno - svázaných duší 1, tak věc už byla jednou prodána na tržišti a znovu to nepůjde.

 

 
     

Jak uspořádat bojovou formaci do klanové války?

 

 

Jsou tři druhy válek (CW). Normální, Fackovačka a o Pečeť. Při Fackovačce bojuje každý s každým z jakékoliv pozice formace, při normální CW a o Pečeť jen jeden proti jednomu volnému hráči na společné spojnici ve formaci.

  1. Po zvolení klanu, s kterým chceš válčit, a zahájení příprav na válku se lze přihlašovat do bitevní formace. Možnost přihlašování končí 5 minut před začátkem války. Během těchto pěti minut, pokud jsi ve formaci (nikoli jen přihlášen!) nemůžeš pracovat na Hřbitově či plnit úkoly v Hospodě. Pokud jsi tam do té doby byl, budou ukončeny bez nároku na úhradu. V pětiminutovce lze měnit pouze umístění hráčů ve formaci.

  2. Bitevní formace vypadá jako trojúhelník a počítač tě po přihlášení umístí na nejbližší volné místo formace. Měnit umístění hráčů mohou pouze mistři, administrátoři a ti, kteří mají oprávnění. 

  3. Pokud sestavuješ formaci, uvědom si, že velitel bitvy je úplně vpravo (nikoliv nahoře!). Pokud on bude poražen, válku jsi prohrál. Když se podíváš na čáry formace, vidíš, že velitele chrání dva bojovníci. Každého z nich zase mohou chráti pouze dva spoluhráči, atd. Průnik k veliteli jde tedy udělat už vyřazením jednoho z jeho obránců.

  4. Ve válce rozhoduje tvoje životní energie, protože se v každém boji války bojuje dokud jednomu ze soupeřů nedojde jeho životní energie. Ten, který vyhraje, postupuje do dalšího boje a poražený odpadá. Při normální CW končí válka porážkou velitele války, při Fackovačce, porážkou všech protivníků na pozicích. 

 
     

K čemu jsou modifikace boje? 

 
 

Jsou nejdůležitější věcí v celé hře. Kdo jim rozumí, je pánem Bitefightu. Mezi modifikace boje patří Útok, Základní poškození, Bonusové poškození, Šance na zásah, Bonusová šance na zásah, Základní vloha, Bonusová vloha a Obnova. Útok určuje maximální počet útoků v jednom kole, obnova zase rychlost obnovy životní energie za hodinu.

Základní poškození a Bonusové poškození rozhoduje o velikosti způsobeného poškození soupeři.

Šance na zásah a Bonusová šance na zásah rozhoduje o schopnosti úspěšně se trefit do soupeře a neminout, tedy o počtu útoků.

Základní vloha a Bonusová vloha rozhoduje o schopnosti spustit Aktivní vlohu během boje.

 

 
     

Do kterých modifikací boje investovat a zvyšovat je?

 
 

Na to také neexistuje jednoznačná odpověď. Stejně jako u statů, záleží na tvých protivnících, jak jsou na tom oni. Proto je třeba po každém boji podrobně studovat Podrobnosti zprávy a Detailní kola boje a vyhledat si tam, co bylo důvodem prohry. Jestli to byl modifikátor poškození, šance na zásah či vloh. 

Složitost a komplikovanost odpovědi vězí v tom, že hra je velice dobře vyvážená a jsou tu tři možné způsoby hry. Buď hrát na velikost poškození, ale počítat s tím, že se často netrefím. Nebo hrát hru na maximální šanci na zásah, kdy se trefíš pokaždé, ale velikost poškození bude malá. Poslední způsob je snížit protivníkovi jeho modifikátory.

Každý ze způsobu jak vidíš má své výhody a nevýhody a není horší nebo lepší než ten druhý. Proto záleží hlavně, proti komu stojíš a jak je na tom on. Můžeš jít i střední cestou a mít od každého trochu nebo různé vybavení pro různé soupeře. To ale zase nezabrání tomu, abys prohrál s hráčem A, když na tebe zaútočí on a ty máš na sobě vybavení na hráče B. Platí pravidlo, že hráč vyhrává, dokud jeho protihráč nezmění taktiku (třeba nakoupí si koule).

 
     

K čemu je ve hře dovolená a jak ji zruším?

 
 

Dovolená znamená odpočinek a to, že na tebe po dobu jejího trvání nikdo nebude moci zaútočit. Políčko pro vybrání dovolené najdeš v Nastavení hry. Nejkratší doba dovolené je 2 dny, nejdelší 30 dnů. To znamená, že po 30 dnech tě program automaticky vrátí do hry.

Pokud jsi omylem kliknul na dovolenou, nejde zrušit během dalších 2 dnů. Proto minimální doba je 2 dny. Navíc po návratu z dovolení si nemůžeš okamžitě vzít dovolenou další. Jedině až po uplynutí 7 dnů. Je to z bezpečnostních důvodů GF, aby se toho ve hře nezneužívalo.